Kasım 12, 2008

Kiremitte Köfte ve Lahana Salatası


Geçtiğimiz hafta sonu yaptığımız kısa Adapazarı tatilinde oradaki kır lokantalarında tattığımız bu güzel lezzeti evde denedim ve çok güzel oldu.
Malzemeler:
1/2 kg kıymadan hazırlanmış köfte
3 domates
2 kuru soğan
2 yeşilbiber
6-7 adet mantar
tereyağ
kaşar rendesi
Yapılışı:
İstediğimiz şekilde köfteyi hazırlayalım.Her güveç kabını tereyağıyla hafif yağlayalım veher kaba 4-5 adet gelecek şekilde dizelim.Soğanları rendeleyelim,diğer malzemeleri minik doğrayalım ve önce soğanlar sonra mantar biber ve domates olacak şekilde tereyağında soteleyelim,1 tatlı kaşıkğı domates salçası ve 2 çay bardağı kadar sıcak su ekleyerek 10 dk. kadar pişirelim.Köftelerin üzerine paylaştıralım 250C ısınmış frında kmfteler kızarana kadar pişirelim,üzerine kaşar rendesi ekleyelim ve 3-4 dk. daha pişirelim.İsterseniz köftelerin altına incecik dilimlenmiş patates dizebilirsiniz.


Oldukça doyurucu,vitaminli ve lezzetli bir salata.

Lahana salatası

yeteri kadar lahana

rende havuç

maydonoz

dereotu

kuru soğan

sarımsak

sirke

limon

tuz

zeytinyağ

Bütün malzemeleri minik doğrayalım ve karıştıralım,tuz ekleyelim elimizle biraz ovalım.Limon ,sirke ve zeytinyağı ekleyelim,servis yapalım.

38 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmmm köftede lahana salatasıda muhteşem görünüyor kimbilir nasıl lezzetlidir ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis bir görüntü afiyetler olsun size sevgiler

Adsız dedi ki...

nefis bir tada benziyor
ellerine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

dünden bugüne dedi ki...

ellerine sağlık çok iştah açıcı görünüyor ..afiyet olsun

Selcen Şenocak dedi ki...

Ellerine sağlık Oyacığım nefis görünüyor. Bu akşam için çok güzel bir fikir verdin :)

Sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerıne saglık canım .Nefis gorunuyorlar.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canımmmm enfes valla bende pazar günü işten çıkınca yapmayı düşünüyordum tek kişilik güveçlerimde ellerine sağlık misler gibi koktu,sımsıcak sevgiler,öptüm..

Unknown dedi ki...

Köfteler nefis... Ellerine sağlık. Salatanda ayrı bir güzel...

Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Bu kadarmı nefis görünür köfte..İnan fazla köfte sevmememe rağmen bayıldım bu görüntüye..Salataya ise söylenecek söz bulamıyorum canım..Ellerine sağlık..


Sevgilerle..

durutarifler dedi ki...

İkiside çok iştah açıcı görünüyor. Lahana zaten benim çabucak yaptığım bir salatadır. evde sevilerek yenir. Ellerine sağlık

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Oy oy harikalar,süper bi görüntüsü var ikisinin de,eline sağlık canım.sevgilerimle...

eldivenlerim dedi ki...

köfte çok nefis gözüküyor salatayla beraber;) çok iştah açıcılar bunlar;) ellerine sağlık arkadaşım....

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

İki lezzette harikaaaaa ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Oya'cım nefis bir görüntü.. Bir kere Antalya'da yemiştim kiremitte köfte, mmmm, ben de yapayım en iyisi.. Salata da çok iştah açıcı inan.. Ellerin dert görmesin..

Adsız dedi ki...

Köfte ve lahana harika görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

vallahi her ikiside harika ama ben kiremitte köfteye bayıldım..

ellerine sağlık hayatım

sıcacık sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım merhabalar
Köfteler harika görünüyor
Ellerine sağlık
Sevgiler
www.perilermutfakta.blogspot.com
www.takiperileri.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Oyacım, köftenin bu şekilde sunumu çok güzel bir fikir. Ben bazen bu değişik sunumlar konusunda kısır döngüye giriyorum. Köfteyi bu sefer de böyle deneyeceğim.
Harika gözüküyor, ellerine sağlık canım:).
Sevgiler..
aslı

Adsız dedi ki...

iki nefis lezzet bir arada

ellerine sağlık
sevgilerr

Saliha dedi ki...

BIZIM BURALARA KADRA GELMISSIN UGRAMAK YOKMU KÜSTÜM:)))ELLERINE SAGLIK..SEVGILERIMLE OYACIM..

Adsız dedi ki...

harıka gorunuyor ellerıne saglık canım sevgıler..

NiNo dedi ki...

mmmmmm cok leziz bende acim :) gelimmi

ebrulitatlar dedi ki...

Çok leziz görünüyorlar Oya'cım. Ellerine sağlık. Sevgiler..

Disalce dedi ki...

canım harika görünüyor...

ellerine sağlık....

bende o tavalardan almak istiyorum....eminim çok leziz olmuştur...

sevgiler...

made in funda dedi ki...

süper görünüyor.canım acaip çekti.en kısa zamanda yapılacaklar listesine eklendi.sevgiler..ayrıca salatan da çok iştah açıcı...

pervin dedi ki...

Oyacım harika köfte salatada enfes ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

köfteler nefis görünüyor..adapazarı deyince aklıma hemen güveçte peynir geliyor,o ne peyniriyse buralarda bulamadım bir türlü..ellerine sağlık.slmlar

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

güzel yorumun için teşekkürler canım.köfteler nefis görünüyor.kiremitte olunca lezzetine lezzet katmışsın.salatada nefis.çok severim.ellerine sağlık.alttaki vitray kurabiyelerede bayıldım.

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor,olsa da yesek:)

elma şekeri dedi ki...

Ellerinize saglik nefis görünüyorlar..

hdidem95 dedi ki...

canım hayırlı cumalar sevgiler

zehra dedi ki...

cok cok lezız gorunuyorlar ellerıne saglık

yemek dedi ki...

Ne güzel olmustur kimbilir. Ellerine saglik, ayrica tesekkür ederim paylasimin icin. Lazim olunca kaynak oldu bizim icin.
Hayirli cumalar...

Güvecim olmadigindan lazim olunca kaynak dedim.:))

Melek* dedi ki...

lahana salatasını ben çok sık yaparım kiremitte köftende enfes gözüküyor ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar, ellerine saglik. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Köfteyide severim ama bu aralar kilolar yüzünden ben salatayı alayım :)
Ellerine sağlık canım

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş..sevgiler mutlu pazarlar

Adsız dedi ki...

Kiremitte pişen her yemeği çok severim,Arkadaşım ellerine sağlık harika görünüyor yemeğin kesin deneyeceğim