Kasım 15, 2008

Portakal Aromalı Kurabiye


Malzemeler:
1yumurta
250 gr margarin (oda ısısında yumuşamış-yarı yarıya tereyağla karıştırabilirsiniz)
5 yemek kaşığı pudra şekeri
1 bardak mısır nişastası
1 çay bardağı portakal suyu
1 portakal kabuğu rendesi
aldığı kadar un(çok sert olmayacak hamur)
vanilya
kabartma tozu
Margarin yumurta ve şekeri çırpalım mikserle.Portakal suyunuda ekleyelim ,karıştıralım.Kalan malzemeleri ekleyelim ve yumuşak bir hamur elde edelim.Elimizle ceviz kadar yuvarlayalım tepsiye dizelim.Çatalımızı toz kakaoya batırıp kurabiyelerin üzerine bastıralım ve toz şeker serpelim.200C ısınmış fırında 20-25 dk. kadar pişirelim.

45 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güel görünüyor yarın denemek istiyorum ama bir sorum var kaşıklar tepeleme mi silme mi

ellerine sağlık
sevgilerrr

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık arkadaşım senin tarfilerin güzelliği görüntüsüne aksediyor canım görüntüleri cezbedici sevgiler

Adsız dedi ki...

canim kurbisler cok cok guzel gorunuyorlar ellerine saglik

benim bi sorum olacak canimcim ya
asagadaki kurabiyelerin ortasina seker konuluyor ya bunlar bildigimiz jelibon sekerimi yoksa hangilerinden
cvp yazarsan sevinirim

kocaman selamlar...

www.yenitadlar.blogcu.com

serinmavi dedi ki...

Yeşimcim,kaşıklar tepeleme ama aşırı değil aldığı kadar tepeleme olacak diyelim.teşekkürler ziyaretin için....

serinmavi dedi ki...

Simaycım,hoşgeldin canım,teşekkür ediyorum beğenilerin için:)

serinmavi dedi ki...

Sevgili Yenitadlar,o kurabiyedeki şekerler hani doktorlar eczacılar ikram ediyor ya hastalar,mini bonbon şekerler işte onlardan,Kesinlikle jelibon değil canım.Ben ülker marka almıştım bak şu aşağıdaki linkten fikir edinebilirsin belki....

http://www.egal.com.tr/markalarimiz/baycan/images/karisik-meyveli-mini-bonbon-sekerleme-mini-bonbon.jpg

Adsız dedi ki...

saol canimcim
cvp verip ilgilendigin icin cok tesekkurler....

guzel yarinlar dilerim
sevgilerimle...NURCAN

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Tadıda enfistir eminim ama görüntü süper olmuş.
Ellerine sağlık canım.

bir demet feslegen dedi ki...

Harika görünüyorlar, evdeki kurabiye canavarına yapmak lazım :)
Sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim merhaba,masallah yine harikabir tarif,tum tariflerin harika ellerine saglik,bu kurabiye tarifini not edicem çok begendim...sicacik sevgiler...

eldivenlerim dedi ki...

kurabiyeler nefis gözüküyor, denenmesi lazım;) ellerine sağlık arkadaşım....

Adsız dedi ki...

Şöyle köpüklü bir kahvenin yanında atıştırmalık harika olur.Elinize sağlık,çok güzel görünüyorlar.

Unknown dedi ki...

Oya'cım ellerine sağlık çok şık ve leziz bir kurabiye,bir tane aldım,öptüm...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok hoş olmuş kurabiyelerin...

NiNo dedi ki...

ayyyyyyyyyy super olmus bunnarrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

Oya'cım merhaba..Ben kurabiyeye bakarken kiremitte köfteye takıldım.
Çok hoş görünüyor eline sağlık..
Bidiğimiz toprak tepsi gibi değilmi onun tabağı..
Afiyet şeker olsun..

Baharcicegi dedi ki...

Cok güzel ve degisik olmus görüntüsü,iyi fikir catali kakoaya batirarak sekil vermek ,piserken mis gibi portakal aromasi kokmustur kurabiyeler,eline saglik canim

ebrulitatlar dedi ki...

Çok güzel olmuş kurabiyeler. Ellerine sağlık Oya'cım. Sevgiler..

made in funda dedi ki...

mmmm canım ellerine sağlık..harika harika...

Adsız dedi ki...

Adaşım çok hoşuma gitti kurabiyeler..Portakallı olunca da miss gibi kokar..Eline sağlık..Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

canım nefıs bır goruntu ellerıne saglık bayıldım sevgıler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

eline sağlık cnm.
kendi bir lokmalık, ama tadı kocaman güzel bir lezzet..
sevgilerrrr

yildiz dedi ki...

Harika bir görüntü,ellerinize saglik.

keskinli dedi ki...

canim ellerine saglik görüntü ve sekil harika ellerine saglik sarimsakli ekmegi dene enfes oluyor sevgiler bol bereketli bir hafta dilerim sevgiler

Adsız dedi ki...

mükemmel görünüyorlar elimi uzatıp almak istedim ellerinize sağlık:))

İlker Ergin dedi ki...

Canım kurabiye nefis olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Selcen Şenocak dedi ki...

Oyacığım nefis görünüyor ellerine sağlık,
Sevgiler...

zarpandit dedi ki...

canımcım harika gozukuyor ya çaya sanamı gelsem?

:)

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm kurabişler harika ellerine sağlık cnm
iyi bir hafta dilerim
sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

AROMASI DA GÖRÜNÜŞÜ DE ŞAHANE.ELİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLERİMLE...

pelince dedi ki...

Görüntü enfes olmuş,hemen misafirlere yapmalıyım:)
Ellerine sağlık...

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Oyacım ne kadar da güzel görünüyor bu kurabiyeler, ellerine sağlık:).
Böyle hiçbir yerde görmediğim değişik sunumlara rastlayınca çok seviniyorum. Kakaolu o çizgiler kurabiyede harika durmuş.
Çok öpüyorum, sevgileeer:).
aslı

Betül KAVAL dedi ki...

oyacım herşey harika olmuş.. ellerine sağlık canım çekmedi desem yalan olur valla..

sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefisler Oya'cığım..Şimdi çayın yanına Burçak bisküvi yiyordum..Bu kurabiyelerden olsaydı ne güzel olurdu..Ellerine sağlık canım..


Sevgilerle..

Selma Alkan dedi ki...

Merhaba Oya ablacim ellerine saglik kurabiyeye deyisik bir goruntu vermissin..ayrica guzel dileklerin icin cooook tesekkur ederim...guzel bir hafta gecirmen dileyiyle sevgiler..

Pelin dedi ki...

Nişastalı kurabiyeleri çok severim üstelik bunlar portakallı, şekilleri ise çok güzel kısacası bayıldım.
Ellerinize sağlık
Sevgiler

Disalce dedi ki...

canım oyacım ne kadar güzel bir tarif olmuş bu böyle..

ellerine sağlık...görüntü muhteşem ....

Hansa dedi ki...

ımhh nefis kurabiye kralı....

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim.Cok hos olmus,tadida cok guzeldir eminim.

SOFRAM dedi ki...

Çok güzel bir kurabiye olmuş, ellerinize sağlık, sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

MMMMMMM... MİSS GİBİ KOKUSUNU DUYAR GİBİ OLDUM. PORTAKAL AROMALI TARİFLERE BAYILIRIM. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. İYİ HAFTALAR, SEVGİLER...

yemek dedi ki...

Portakal suyunun kurabiyelere çok yakıştığını düşünüyorum. Ellerine sağlık arkadaşım.
Muhabbetle...

capankizimutfakta dedi ki...

AY, BEN BU KURABIYELERIN GORUNTUSUNE BAYILDIM, SANKI TOSTUN ARASINDA PISIRILMIS GIBI : )) ELLERINE SAGLIK...

durutarifler dedi ki...

Görüntü süperrrr. Ellerine sağlık.

Saliha dedi ki...

HEH İŞTE PORTAKAL KABUGUNUN RENDESI DEGILDE SUYU OLAN BIR TARIF BULDUM..HEMDE GUVENILIR:))

ELLERINE SAGLIK OYACIM...