Ağustos 22, 2007

Güzelce'de Bir Akşam

Yaz aylarını Güzelce'de geçiren ablamın ve eniştemin davetiyle yola düştük dün akşamüstü.Dün İstanbul yine çok sıcak günlerden ve gecelerden birini yaşadı.Saat17.30 gibi vardığımızda yola çıkarken hisettiğimiz sıcak havada hiçbir değişiklik olmadığını farkederek yanımda hediye olarak getirdiğim Tatlı badem aromalı Türk kahvesiyle açılış yaptık.Eniştemin bizzat kendi hazırlayıp pişirdiği patlıcan kebabı davete katılacak diğer misafirleri beklerken mangal üzerinde demleniyordu.Kahvelerimizi yine eniştem kömür ateşinde bakır cezvede kendisi pişirdi.



Sakin deniz eşiğinde yenildi patlıcan kebabı,saç kavurma ve salatalar.


Yemek sonrası berliner,çikolata damlacıklı muffin ve Kütahya-Simav gezimizde aldığımız fıstıklı helva ile içtik çaylarımızı. Sohbet ve keyif dolu bir geceyi daha sevdiklerimizle bu şekilde geçirdik.Bizleri memnun etmek için her detayı ince ince düşünen ve nezaket gösteren ev sahibimize teşekkür ediyorum.




62 yorum:

NiNo dedi ki...

harika enistenizin ellerine saglik super gorunuyorvalala

serinmavi dedi ki...

Nihan teşekkürler canım.Hamdi eniştem yemek konusunda uzmandır desem az bile söylemiş olurum.Bir yemeği tatığında içinde ne var,ne eksik ne fazla hemen anlar ve çok da güzel yemek yapar.

Adsız dedi ki...

Arkadaşım ne güzel lezzetler onlar öyle.Eniştenin ellerine sağlık ama ben o mangalın üstündeki kahveye takıldım hımmmm olsada içsem süper süper...

Adsız dedi ki...

Ziyaretin icin tessekkur ediyorum.Blogda yine hersey harika!ellerine saglik...iyi gunler diliyorum
Emel-www.turkserecepten.wordpress.com

Adsız dedi ki...

mutfagina konuk olmak harikaydi ictahim acildi :) gözlerim banyo yapti

yine gel iki bloguma da iyi gunler

http://lunatic.skynetblogs.be
http:laracroft3.skynetblogs.be

Bir Anne dedi ki...

Masallah, enisteler hep boyle dusunceli oluyor galiba. Her sey cok guzel gorunuyor, Allah icinize sindirsin...

Adsız dedi ki...

Canımcım görüntüler muhteşem şu akşam saatlerinde olacak iş mi? Görüntüler karşısında karnım bir kez daha acıktı :) Enişte'nin ellerine sağlık. Sana da paylaşımın dan ötürü teşekkür ederim. Beni unutma :) Çok öptüm.

Özlem'den Sevgiler...

Bocuruk dedi ki...

Oya'cığım,
Saç kavurma beni benden aldı desem:)) Ellerine sağlık yapanların. Bu arada benzer tarifler eklemişiz doğru ama senin cheesecake in çok daha güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım inş. mesaj bırakmayı başarırım bu gece güzelce nin resimlerini görünce bir hoş oldum kenç kızlığımda öyle çok giderdikki oraya ablamın evi var orada harika bir yer sevgilerimle harika günler ve yarınlar diliyorum sana ve ailene
yuxelce.blogspot.com

serinmavi dedi ki...

Gönül teşekkürler canım güzel düşüncelerin için,bir fincan kahve bütün yorgunluğu alıyor bazen:)

Emel sen de hoşgeldin canım,yine beklerim....

serinmavi dedi ki...

Lalique teşekkürler canım ziyaretin ve güzel sözlerin için.....

Biranne düşüncelerine katılıyorum enişteler konusunda :)duan içinde amin diyorum....Teşekkürler....

serinmavi dedi ki...

Özlemcim yemek saatlerinde yemek blogları gezmek bazen tehlikeli olabiliyor :) teşekkürler ziyaretin için....

Bocuruk,saç kavurma çok güzeldi gerçekten de...senin peykekinde çok güzel şimdi bir dilim olasaydı mesela çok iyi olurdu:)Sevgiler benden de....

serinmavi dedi ki...

Yüksel,hşgeldin canım...bu defa başarmışsın :) güzelce gerçekten şirin ve güzel bir köy...Teşekkürler ziyaret ve güzel dileklerin için....Selamlar....

elay dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkür ederim.tarifler çok güzeller.ellerinize sağlık.
sados.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Merhabalar siteni geziyor geziyor doyamiyorum, bu ne guzel lezzetler ellerine kollarina saglik. Herzaman beklerim gorusmek uzere...

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Saç kebabı ne güzel duruyor, dumanı üstünde, ardından da kömür ateşinde kahve. Aromalı türk kahvesinin geçen cumartesi Eminönü'nde görmüştüm, şaşırdım. Her zamanki alışkanlıkla Mehmet Efendi'de ki kuyruğa girip aldık kahvemizi:) Bir dahaki gidişte aromalılardan alıp denemek istiyorum.
Güzel keyifli sofralarınız daim olsun
Sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Serinmavi!Benim aklım aşağıdaki vişneli cheesecake de kaldı.En kısa sürede denemem gereken harika bir tarif.Tabi muffinler,saç kavurma ve diğer lezzetlerde bir harika.Yanında da türk kahvesi harika daha ne denirki...
selamlar

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Afiyet olsun yiyenlere:)

ebrulitatlar dedi ki...

Herşey çok güzel. Enişte maşallah çok marifetli. Ellerine sağlık. Kahveyede bayılırım hele birde mangalda olursa hımm. Sizlerede afiyet olsun. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhabalar...ben sıze her geldıgımde bır turlu ayrılamıyorum..çok zevklisiniz...hem tarıflarınızle hem de sunumlarınızla...hani derler ya ınsanın iç guzellıgı yaptıklarına yansırmış dıye..patlıcan kebabı tandır...enıştenızın ve sızın elleınıze saglık..sevgıyle dostlukla kalın...

zerrinceelisleri dedi ki...

Blogunu açınca harika bir manzarayla karşılaştım güzel lokmaları yeyip güzel vakitler geçirmişsin bu çok güzel bir şey....

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba ilk önce bende o kahvaltı masasında olmak isterdim kahvaltıyı çok severim balkonda harika
kebablarda çok güzel gözüküyorlar afiyet olsun

Adsız dedi ki...

merhabalar... ziyaretin icin tesekkurler cok degisik ve lezzetli gorunen yemekler var mutlaka deneyecegim.. tekrar gorusmek uzere sevgiler....

munevver dedi ki...

Sevgili Oya, arasıra erkeklerin bizim için yemek yapması ne güzel oluyor değil mi? Afiyet olsun. Ne güzel yemekler bunlar böyle. Eniştenin eline sağlık.
Nane Limon

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım,sıcak olmasına rağmen harika bir gün geçirmişsiniz...hele mangaldaki bakır cezve beni canımdan vurdu diyebilirim...afiyetler olsun arkadaşım....ALLAH ağzımızın tadını bozmasın diyorum..sevgiyle kal....

Yasemin dedi ki...

yazin tek sevdigim yani alip basini gittigin kacamaklar :) enistenin ellerine saglik! sizlerede afiyetler olsun!

Adsız dedi ki...

canım harika bir gün geçirmişsiniz...eniştenin ellerine sağlık....görüşmek üzere...

özlem

Adsız dedi ki...

gunaydınlar...guzel bır gun dılıyorum cumanız hayırlı olsun sevgıyle..

Adsız dedi ki...

merhaba canım hayırlı cumalar bu arada..sofra çok leziz görünüyor..hele patlıcanlı kebab..pişirenin ellerine sağlık yiyenlerede afiyetler olsun...

Adsız dedi ki...

s.a. hayırlı cumalar bloğunuz ve tarifleriniz mükemmel emeğinize yüreğinize sağlık tekrar görüşmek üzere selam ve dua ile...

Adsız dedi ki...

Slm. herşey çok güzel görünüyor.Eniştenin eline sağlık.Hayırlı cumalar.Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhabalar bloğumu ziyaret etmişsiniz umarım beğenmişsinizdir keşke fikirlerinizi paylaşsaydınız
yemek yapmak benim gözümdede sanattır bende mutfağı severim ve genelde yaptığım yemeklerde hem klasik yemeklerden farklı olur hemde tarifleri tamamen bana ait.
aslında önemli olan neyi neyle kullanacağınızı ve yemekte hangi tadların birbirine yakışacağını bilmek ve yeni tadlar keşfetmek mesala acaba kaşarın köftenin üstünde güzel olacağı kimin aklına gelmiştir? İyi günler dilerim yeni tadlar yakalamak ve bunları insan beğenisine sunmak hoştur insanların fikirlerini öğrenmek ise apayrı bir heycandır bunun içinde yorumlar kısmını kullanmak gerek

Adsız dedi ki...

canım ben buraya yorum yazmayı beceremiyorum ama yinede yazmak istedim.
Eniştenin ellerine saglık
kahveden bizde içsek iyi olurdu ama size afiyet olsun
mutluluğunuz hiç bozulmasın

Adsız dedi ki...

BAKİLER SEVGİLER,ADINA NİCE DİLEKLER VARDIR.ÖLÜMÜ BİLE AYIRIR SAYMAYAN,GÖNÜLLER VARDIR.MESAFELER ARAYA SET ÇEKMİŞSE NE ÇIKAR.DUALARDA BİRLEŞEN GÖNÜLLER VARDIR...HAYIRLI CUMALAR.

Adsız dedi ki...

Merhaba
cnn deki programı bende seyrettim ama orası değil fakat Narlıkuyu bir koy,koyun etrafı hep birbiri içinde balık restoranları ile dolu şirin bir yer.Ben bütün Akdenizi gezdim deniz koruğu turşusunu ordan başka bir yerde görmedim değişik bir lezzet.
Sevgiler

GANNE dedi ki...

Oyacığım valla enişten çok marifetliymiş. Ellerine sağlık. Hem yemekler hem de mekan çok guzelmiş. Tatlı alternatifleri de super. Sevgiler...

yaban mersini dedi ki...

slm..güzelcede güzel bir akşam geçirmissiniz güzel insanlarla..ne güzel..çok kafiyeli yazdım ama ne yapayım hoşuma gitti yazı..çok güzel..ayrıntılar mükemmel.slmlar.

pervin dedi ki...

slm harika manzara harika yemek hele o tarasta kahve süper bayıldım allah nazardan saklasın güzelce nereye baglı eniştenizinde eline sağlık sevgiler.. http://tahtakasik.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar canım... süperrrr bir gün geçirmişsiniz anlaşılan allah içinize sindirsinnnn...enişteninde ellerine sağlık...bloğun yine harika ...sevgilerrrrr

birten dedi ki...

cok güzel gecmis gününüz,kahveyi ilk defa duydum ama aci bademi cok severim,kahveyide..ikiside birlesince güzüldir kesin,sac kavurmaya bayilirim..ardindanda pastalar,ne güzel,afiyet olsun...

birten dedi ki...

meyvali tari denedim cok güzel oldu cok,iyiki paylasmissin bizimle..hemen tarifi yazip bide altina serinmavi yazdim...güzel bir tarifim daha oldu diyede cok sevindim,cok sagoll

Adsız dedi ki...

Yemekler icilen kahve cok güzel bir gün gecirmissiniz.enistenin ve ablayin ellerine gönüllerine saglik,afiyetler olsun oyacim

Adsız dedi ki...

ne güzel zaman geçirmişsiniz. insanın orada olası geliyor.resimler de süper.umarım en kısa zamanda sevdiklerinle beraber yine böyle bir zaman dilimi geçirirsin.sevgiler
www.3beyaz.blogcu.com

nagice dedi ki...

çok güzel görünüyorlar.benim arkadaşımda çok güzel yapar bu kebabı..
afiyet olsun sizlere..

Adsız dedi ki...

canım merhaba yine bu güzel sayfan ,harika yemeklerin ...hımm beni yne yemek canavarı yapacaksın..sevgilerimle

ozlemhan dedi ki...

Oyacım çok güzel bir ortam olduğu buradanda farkediliyor.Allah bozmasın Eniştenin ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

mavinin tonlarından değil azmavi tonundan selamlar.
her şey nefis afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

hayırlı akşamlar dilerim sanırım ilk kez geliyorum bu da sizin sayenizde tabi iiki gelmişsinizde bende sizi buldum tarifler çok güzel ellerinize sağlık:)

Adsız dedi ki...

güzel bir gün geçirmişsiniz yemekler de bir harika eniştenizin eline sağlık afiyet olsun

Adsız dedi ki...

selam canım....

daha önce gitmiş biri olarak beni daha iyi anladığına eminim...
oraların maneviyatı insanı kendine tekrar çekiyor.....
tavaf yapmayı özlüyor insan....
inşallah Allah gidemeyenlerede kısmet eder...

gittiğiniz yer harika görünor....
oradaki ortamı canım çekti...
çok eğlenceli geçtiğine eminim....
çok öpüyorum canım seni

Cafe Gusto dedi ki...

Arkadaşım deniz... güneş... keyifli bir akşam yemeği...herşey mükemmel görünüyor.Afiyet olsun
sevgiler.

yemek dedi ki...

Ne güzel erkeklerin yemekle uğraşması. babamda patlıcan kebebını mutlaka mangalda ve kendi eliyle yapardı. beni çocukluğuma götürdün. Zaten gitmek içi bahane çook.:)))
Sevgiler...

Leziz Sofralar dedi ki...

Oya'cim sizlere afiyet olsun enisteninde ellerine saglik masallah döktürmüs yekler nefis görünüyor,sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım Serinmavi, ne keyifli bir akşam olmuş öyle.. İmrendim doğrusu :))

Afiyetler olsun

akçahan dedi ki...

Çok hoş görüntüler, badem aromalı kahveyi merak ettim şimdi. Güzel günler dileği ile, Berat Kandiliniz Mübarek olsun.

WomenTuana dedi ki...

Bu kutsal gecenin rahmet yağmurlarında ıslanabilmek dileğiyle... Kandiliniz mübarek olsun...

cimcimes.blogspot.com
womentuana.blogcu.com

Adsız dedi ki...

merhaba canım hayırlı kandiiler sevgiler

Adsız dedi ki...

kandilin mubarek olsun canım sevgiler yazan baharatli

Damak Tadı dedi ki...

Hepinizin ellerine ve gönlüne sağlık canım.Görüntüler,yemekler hepsi harika.Güzel bir akşam geçirmene çok mutlu oldum.

Kandilin mübarek olsun.

Sevgilerimle.

serinmavi dedi ki...

Ziyaret ve güzel düşünceleriniz için hepinize teşekkür ediyorum....

Tuba dedi ki...

Enistenin eline saglik Oya'cigim. Badem aromali Turk kahvesinin kokusu ise buralara dek geldi. Simdi kalkip bir kahve yapmak lazim:)) Cok sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

:))

aynur