Aralık 21, 2009

2009 Yılının Son Daveti

2009 yılının son yemekdavetini cumartesi gecesi verdik.Menude olan yemeklerin bazılarını fotoğraflayamadım ama adlarını yazayım yinede.

Sebzeli tavuk suyu çorba
Kuzu etli kağıt kebabı
Fıstıklı sebzeli pirinç pilavı
Muska mantı
Ve misafirlerimizin getirdiği ev yapımı Antepfıstıklı ve cevizli kadayıf
Güveçte beşamel soslu ıspanak

Zeytinyağlı Biber ve yaprak sarma


Nar ekşili maş fasulye salatası



Fasulye pilaki




Antalya usulü fırınlanmış tahinli kabak tatlısı




15 yorum:

birsence dedi ki...

ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK MASA ŞAHANE OLMUŞ YEMEKLER DESEN ONLAR DAHADA ŞAHANE...BU ARADA MASA ÖRTÜNEDE BAYILDIM..NERDEN ALDIĞINI MAHSURU YOKSA ÖĞRENEBİLİRMİYİM???

http://elguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaab ellerıne sağlık çok şık yıyecekler hazırlamışın hergunun böyle mutlu geçsın

Unknown dedi ki...

Oya'cım ellerine sağlık çok şık bir
masa.Yemeklerde sunumda süper.Bende
Birsenciğim gibi masa örtünü merak
ettim:))Sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

mükemmel bir sofra ve menü ellerine sağlık canım

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim hepsi şahane olmuş ellerine saglık
birsen gibi bende masa örtüne bayıldım bende ögrenmek istiyorum nerden aldın..

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

masa ve menü muhteşemmm ellerine emeğine sağlık...Ağzınızın tadı hiç bozulmasın....
Sevgiler...

safiyece dedi ki...

merhaba arkadaşım yemekler ve masa örtüsü harika ellerine saglık

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Oya,
Muhteşem bir masa düzeni, nefis bir mönü ve yemekler hazırlamışsın. Ellerine ve emeğine sağlık.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Herşey süper olmuş:) ellerinize sağlık..Sevgiler..

Hansa dedi ki...

ne zarif bir sofra elinize sağlık.

hayırlı seneler.

sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım masna harika...

Mamalar dahada nefiss ellerine ssağlık....

sarımutfak-hande dedi ki...

masa şahane yemekler nefis ellerine sağlık canım şanslı misafirlemiş doğrusu

nerimandaninciler dedi ki...

selam arkadaşım ziyaretin için teşekkür ettim davetlerinde fazla oluyo galiba bizide davet etde gelelim arkadaşım mamaların harika elelrine sağlık nice yıllara

nerimaninmutfagi dedi ki...

yeni yılınız kutlu olsun nice senelere

Küçük Sofra dedi ki...

Ellerinize sağlık hepinizin. Sağlıkla gelsin Ada bebek...

Seni izlemeye aldım, bana da beklerim ;)