Haziran 17, 2008

Sakızlı Fırın Sütlaç ve Patlıcan Salatası

Yaz sıcaklığında ferahlatacak bir tatlı.Daha önce yaptığım fırın sütlaç ile aynı tarif.Tek fark içine eklediğim damla sakızı.

Hemen herkesin bildiği patlıcan salatası.
Benim tarifim şöyle
Malzemeler
5 közlenmiş patlıcan
3 közlenmiş kırmızı biber
6-7 dal maydonoz
3 diş sarımsak
1 kuru soğan
2 domates
zeytinyağı
tuz
limonsuyu
Patlıcanları tahtada bıçakla ince kıyalım ve kararmaması için limonsuyu ile karıştıralım.Diğer sebzeleri minik doğrayalaım ve tuz,zeytinyağı ile karıştıralım.2-3 saat buz dolabında soğutalım ve servis yapalım.

23 yorum:

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Sütlaçtaki süslemeye,salata tabağındaki not tutulmuş mandala bayıldım:))))Ellerine sağlık.Sevgiler.......

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık gerçekten sütlaç ve dondurma çok iyi fikir hiç denememiştim.bi de sakızlı çok güzel olmuştur..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Oyacım, her ikisi de çok lezzetli görünüyor.

Unknown dedi ki...

Merhabalar öncelikle bloğuma yaptığın nazik ziyaretin için çok teşekkür ederim,sütlaça bayılırım enfes olmuş ellerine sağlık görüşmek dileğiyle sevgiyle kal...

RUMEYSA dedi ki...

merhabalar iadeyi ziyaret yapıyım dedim elinize sağlık damla sakızı fikri güzel olabilir teşekkürler

Bir Anne dedi ki...

Sutlac yaz kis yenilesi bir lezzet. Firinda olunca da lezzete lezzet katiliyor. Ellerine saglik canim,
Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Oya'cigim,
Cok ama cok guzel olmus, ellerine saglik.
Sevgiler

Leziz Sofralar dedi ki...

Canim uzun bir aradan sonra merhabalar,nasilsin? ugramayali neler yapmissin canim ellerine saglik hepsi nefis olmus ve de hafif tarifler hep tam yazlik...

Kucak dolusu sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlıkk her ikiside harika görünüyor..sevgiler

Melek* dedi ki...

İKİSİNEDE BAYILIRIM ELLERİNE SAĞLIK CUMAN MÜBAREK OLSUN

HULYA dedi ki...

Oya'cığım,
sakızlı fırın sütlaca bayılırım.Yaz günlerinde serin serin çok da güzel gider.Patlıcan salatası da ayrı bir lezzet o da çok güzel olmuş.ellerine sağlık canım.Sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Güzel bir hafta sonu ve hayırlı cumalar diliyorum....


sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Fırın sütlaç ne güzel görünüyor öyle:) Tam sıcaklara uygun..
Patlıcan salatasına zaten hastayım:)
Ellerine sağlık canım,sevgiler..

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık
Patlıcanı severek yiyebildiğim en güzel şekli közlemek
Bu salatayada bayılıyorum haliyle

Damak Tadı dedi ki...

Oya'cığım,tek kelime ile müthiş ve sende harikasın canım..

Kocaman sevgiler..

muko dedi ki...

görüntü muhteşemmm
eminim ki tadıda çok lezizdir
eline sağlık
sevgiler...

yaban mersini dedi ki...

sevgili arkadaşım dolmalarının tadı hala damağımdayken,bunların lezzetini de tahmin edebiliyorum.. ellerine sağlık.. görüntüler süperrr.. slmlar..

zarpandit dedi ki...

ay canım tatlı çekiyor zatennnn sütlaç nefis enfes mukemmel:)

butterfly dedi ki...

Oyacım fırın sütlaç ve dondurma ikilisi benim tatlı listemde birinci sıradadır:).
Senin sütlacın harika gözüküyor. Bütün o süslemeler ve detaylar ince zevkinin göstergesi.
Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle;).
aslı

Jasminskager dedi ki...

CANIM ELLERINE SAGLIK,HIC DNEMEDIM AMA IKISIDE BIRBIRINE UYUMLU GORUNUYOR.HOSCAKAL

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık gerçekten nefiiis görünüyor...Sevgiler selamlar....

gülizar dedi ki...

İkiside en sevdiğim yiyecekler arasındadır.Ellerine sağlık Oya'cığım.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Öğlen yemeğimi hala yemediğim için, sayfanıza bakakaldım:) Sütlaç da salata da süper! Sakızlı sütlaç çok lezzetlidir eminim. Sakız tadını çok seviyorum. Ellerinize sağlık!