Aralık 15, 2007

Ye#29 Zeytinyağlılar-Balzamik sirkeli Enginar salatası



Aralık ayı etkinliklerinden''
Ye#29 Zeytinyağlılar '' yayımlama zamanı geldi.
Etkinlik evsahibemiz Aysel'e kolaylıklar diliyorum.
Benim tarifim yapımı kolay, şifası ve lezzeti bol Zeytinyağlı&Balzamik sirkeli enginar salatası.
Malzemeler
2 adet haşlanmış iri doğranmış enginar
3 adet kornişon salatalık turşusu
1-2 taze soğan
2-3 yemek kaşığı doğranmış maydonoz
1 yemek kaşığı kapari çiçeği
1 çay kaşığı kekik
2 yemek kaşığı Balzamik sirke
4 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz
Bütün malzemeyi doğrayıp servis tabağında karıştıralım.Balzamik sirke kekik tuz ve zeytinyağını karıştıralım ve salatanın üzerine gezdirelim.




18 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadaşım
salata nefis gözüküyor
eminim tadı da öyledir
ellerine sağlık
sevgiyle kal

one ben bir sey dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM,
BAYRAMINI VE YENİ YILINI KUTLUYORUM SEVGİLERİMLE

Cafe Gusto dedi ki...

oooo bayağı değişik ve enteresan bir salata olmuş balzamik sirke,enginar,kapari çiçeği..Benim için beşi bir yerde gibi olmuş.Ellerine sağlık...sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Tüm güzel malzemeler bir arada buluşmuş.Tadını tahmin edbiliyorum nefis bir salata oolmuş.Ellerine sağlık canım nefissss...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba canim, bu salata görselligi ve lezzetiyle benden tam puan aldi, harika bir salata olmus, ellerine saglik diyorum.

Selam ve sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Merhaba canım.Salata çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.
Sevgiler...

keskinli dedi ki...

PORSELEN DEMLIK ÇAY SAATI TARIFLERI ETKINLIGI 8
http://nasibim.blogcu.com tarafindan hazirlanmistir
Aksamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanimlarla yapilan günlere,
Bes çayina gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler
___________________________________________________
SEVGILI ARKADASLARIM;
18.12.2007- 30.12.2007 tarihleri arasinda
PORSELEN DEMLIK CAY SAATLERI ETKINLIGI 8
http://www.keskinlininmutfagi.blogcu.com// BEN DE
ARKADASLARIM ARAYA MÜBAREK KURBAN BAYRAM'ININ
GIRMEZI DOLAYISIYLE ETKINLIGIMIZ IKI HAFTA olarak düzenlenmistir
O YÜZDEN RAHAT OLUN
SAKIN COK YOGUNUZ BAYRAM VAR KATILAMAYIZ GIBI
DÜSÜNCELERE KAPILMAYIN ETKINLIGIMIZ
30.12.2007 gece saat 24.00de sona erecektir

SIZ SEVGILI ARKADASLARIMI,
KATILMAK ISTEYEN HERKESI ETKINLIGIMIZE
KATILMAYA DAVET EDIYORUM!!!
HEP BIRLIKTE COK GÜZEL TARIFLER KAZANDIRMIS
OLACAGIZ ETKINLIGIMIZE INSALLAH.
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,TARIFINIZE
"PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI 8"
BASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA BENIM LINKIMI EKLEYEREK
TARIFINIZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA DUYURU BIRAKIRSANIZ,BEN
SIZE GERI DÖNÜP TARIFINIZI KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAGIM

ARKADASLARIM ELIMDEN GELDIGINCE TÜM DOSTLARA DAVETIYE
ULASTIRACAGIM YALNIZ HERKESIN BLOGUNU TANIMADIGIM ICIN SIZLERDE
TANIDIGINIZ HERKESE SÖYLERSENIZ MEMNUN OLURUM TÜM BLOGCU;BLOGSPOT,
COM,NET ...... ve daha bilmedigim herkes davetlimdir


SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKÜRLER EDIYORUM:)))
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM!!! SELAMLARIMLA...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

değişik bir salata harika görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler iyi pazarlar

Adsız dedi ki...

Merhaba. ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor..Sevgiler..

ortanca34 dedi ki...

HAYIRLI AKŞAMLAR..
HARİKA BİR GÖRÜNTÜ ELLERİNİZE SAĞLIK..GÜZEL BİR HAFTA DİLERİM..ŞİMDİDEN İYİ BAYRAMLAR ARKADAŞIMA..SEVGİLER..

sevimin sayfasi dedi ki...

ay ay ay bu ne görüntü böyle
süper olmus
ellerine saglik

Baharcicegi dedi ki...

Cok degisik nefis bir salata olmus,kapari ciceginin nasil bir tadi var,kekik gibi birseymi?Ellerine saglik canim.
Sicacik saglikli bir hafta dilerim

NiNo dedi ki...

ellerine saglik canimcim

inci dedi ki...

Canım yine nefis yemekler hazırlamışsın...eline sağlık canım...Şimdiden bayramını kutluyorum....sevgiler....

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Selamlar,
Yoğunluktan teşekkür etmeye fırsatım olmamıştı. Çok güzel bir salata olmuş. Elinize sağlık. Katıldığınız için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Görüntü cok istah acici olmus,ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

Canummmmm,

nefis bir salata olmuş. Enginarı pek severim. Kapariyle aram iyi değil ama bu salatanın hatrına onu bile yerim :))

ellerine sağlık canımcım.

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

slm canım öncelikle ziyaretin için çok teşekkür ederim sayfana bayıldım çok renkli lezzetli maşallah ellerine sağlık canım her zaman beklerim sağlıklı mutlu kal
müsaden olursa arkadaş ekliyorum selam ve dua ile sevgiler