Mart 12, 2007

Piliç Topkapı

Tarifdefterinden sevgili Hhatice'nin verdiği tarifle denediğim lezzetli bir yemek.
Daha önce birkaç defa restaurantlarda yeme imkanım olmuş ama evde yapmayı hiç düşünmemiştim.Davetlerde anayemek olarak yapılabilir.Tek kelime ile nefis oldu.
Teşekkür ediyorum canım. Detaylara gelince; ben bütün buttan kendim fileto çıkardım ve incelttim.
Pilavını zeytintağı ile pişirdim.Fileto butun içine pilavı koyup rulo sardım ve tepsiye dizdim. Tepsinin üzerini folyo ile kapatarak 30 dk. kadar pişirdim. Folyoyu açıp ızgara bölümünde üzerini nar gibi kızarttım ,bizim ailede susuz yemek tercih edilmediğinden ocakta, domates salçası , un ve su ile hazırladığım sosuda ekleyip 3-4dk. daha kaynatıp kürdanı çıkarıp dilimleyerek servis yaptım.




Hem sunumu hem lezzeti çok güzel oldu.Eline yüreğine sağlık Hatice
Tarife buradan ulaşabilirsiniz:


http://tarifdefteri.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8800

Hiç yorum yok: